Αλλαγές στο Google Adwords

Η google προέβη σε τεράστιες αλλαγές στο google adwords σταματώντας να εμφανίζει τις διαφημίσεις στη δεξιά στήλη των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται είτε επάνω είτε κάτω από τα οργανικά αποτελέσματα.

  • 3 ή 4 διαφημίσεις επάνω από τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης
  • 3 διαφημίσεις κάτω από τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης

H google ανακοίνωσε :

Δοκιμάζουμε αυτό το είδος διάταξης αρκετό καιρό, έτσι μερικοί από εσάς μπορεί να την έχετε δει σε μικρό αριθμό εμπορικών αναζητήσεων. Θα συνεχίσουμε να κάνουμε μικροαλλαγές αλλά αυτό είναι σχεδιασμένο για υψηλής εμπορικότητας αναζητήσεις που η διάταξη μπορεί να παρέχει πιο σχετικά αποτελέσματα για τους ανθρώπους που ψάχνουν και καλύτερη απόδοση για τους διαφημιστές.

Ο κανόνας έχει 2 εξαιρέσεις, στη δεξιά στήλη θα εμφανίζονται :

  • Διαφημίσεις με καταχωρήσεις προϊόντων
  • Knowledge Panel ( Google my Business )

Η τέταρτη διαφήμιση επάνω από τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης θα εμφανίζεται μόνο σε υψηλής εμπορικότητας αναζητήσεις  πχ ” ξενοδοχεία στη Σαντορίνη ”, ” ενοικιάσεις αυτοκίνητων Αθήνα ” κλπ…

Τάση προς mobile εμφάνιση διαφημίσεων

Η αναζήτηση από υπολογιστή θα μοιάζει πλέον με την αναζήτηση από κινητό με τη διαφορά ότι στα κινητά η google εμφανίζει 2 ή 3 διαφημίσεις.

Η Google δεν κάνει τίποτα τυχαία και αν λάβουμε υπόψη μας ότι οι διαφημίσεις στην κορυφή της σελίδας πάντα αλληλεπιδρούσαν καλύτερα με τους χρήστες τότε αυτή η αλλαγή έχει μια ισχυρή βάση.

Τον Ιανουάριο του 2016 τα κλικ από διαφημίσεις google adwords προέρχονταν:

  • Το 85,4 % από τις διαφημίσεις στο επάνω μέρος της σελίδας
  • Το 14,6 % από τις διαφημίσεις στο δεξιά και κάτω μέρος σελίδας

Πρώτες εκτιμήσεις αλλαγών

  • CPC : Oι θέσεις διαφήμισης ελαττώθηκαν, ο ανταγωνισμός για μια θέση και κυρίως τις κορυφαίες θα αυξηθεί με αποτέλεσμα να αυξηθεί και ο μέσος όρος κόστους ανά κλικ ( CPC ).
  • SEO : Οι 4 διαφημίσεις στην κορυφή της σελίδας αναζήτησης κατεβάζουν ακόμη χαμηλότερα τα οργανικά αποτελέσματα. Η  διαφήμιση google adwords που προστέθηκε ήταν η θέση στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.

Οι αλλαγές στο Google Adwords είναι παγκόσμιες, θα εφαρμοστούν σε όλες τις γλώσσες και οι επιπτώσεις που θα φέρουν θα φανούν σε βάθος χρόνου. Ας κάνουμε υπομονή…