λίστα λέξεων κλειδιών

Η επιλογή των κατάλληλων λέξεων-κλειδιών για τις διαφημίσεις των πελατών μας μπορεί να βοηθήσει αποτελεσματικά τον δείκτη ποιότητας των διαφημίσεων και κατά συνέπεια την κατάταξη των διαφημίσεων του πελάτη μας. Μια υψηλή κατάταξη της διαφήμισης (adrank) σε συνδυασμό με μια καλή σελίδα προορισμού (landing page) είναι πολύ πιθανό να οδηγήσει σε μετατροπή (πώληση, κλήση, εγγραφή κτλ).

Επιλογή και οργάνωση λέξεων – κλειδιών

1. Κατά την δημιουργία της λίστας λέξεων – κλειδιών σκεφτόμαστε σαν πελάτης

Ας υποθέσουμε ότι είμαστε ένας καταναλωτής που αναζητά στο διαδίκτυο τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που προσφέρει ο πελάτης μας. Γράφουμε τις λέξεις και τις φράσεις που θα χρησιμοποιούσαμε για να περιγράψουμε αυτό που αναζητάμε. Στη συνέχεια, διαχωρίζουμε τις λέξεις και τις φράσεις αυτές σε κατηγορίες, όρους και φράσεις και θα έχουμε στη διάθεσή μας ό,τι χρειαζόμαστε για να δημιουργήσουμε μια πολύ καλή λίστα λέξεων-κλειδιών.

2. Στοχεύουμε το κατάλληλο κοινό επιλέγοντας πιο γενικές ή συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά

Όταν χρησιμοποιούμε πιο συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά, η διαφήμισή  μας εμφανίζεται μόνο για τους όρους που ισχύουν για την επιχείρηση του πελάτη μας. Αν, όμως, θέλουμε να προσεγγίσουμε όσο το δυνατόν περισσότερους χρήστες, καλό είναι να επιλέξουμε πιο γενικές λέξεις-κλειδιά.  Ωστόσο οι πιο γενικές λέξεις-κλειδιά μπορεί να είναι πιο ανταγωνιστικές και ενδέχεται να απαιτούν υψηλότερα ποσά προσφορών και να μην μετατρέπουν χρήστες το ίδιο καλά.

3. Ομαδοποιούμε παρόμοιες λέξεις-κλειδιά σε θέματα

Για να εμφανίζονται πιο συναφείς διαφημίσεις σε δυνητικούς πελάτες, ομαδοποιούμε τις λέξεις-κλειδιά και τις διαφημίσεις μας σε ομάδες διαφημίσεων, με βάση τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες των πελατών μας ή άλλες κατηγορίες. Η οργάνωση των λέξεων-κλειδιών σε θέματα εξασφαλίζει επίσης την καλύτερη οργάνωση του λογαριασμού μας.

4. Επιλέγουμε τον σωστό αριθμό λέξεων-κλειδιών

Πολλοί διαφημιζόμενοι θεωρούν χρήσιμο να έχουν περίπου 5 με 20 λέξεις-κλειδιά ανά ομάδα διαφημίσεων. Ωστόσο, μπορούμε να συμπεριλάβουμς σε μια ομάδα διαφημίσεων περισσότερες από 20 λέξεις-κλειδιά. Σημαντικό είναι κάθε ομάδα διαφημίσεων που δημιουργούμε θα πρέπει να περιέχει λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται άμεσα με το θέμα της συγκεκριμένης ομάδας.

5. Χρησιμοποιούμε το Εργαλείο σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών για να βρούμε και να επιλέξουμε νέες λέξεις-κλειδιά

Χρησιμοποιούμε το Εργαλείο σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών για να αναζητήσουμε ιδέες για λέξεις-κλειδιά, καθώς και για να λάβουμε εκτιμήσεις για την επισκεψιμότητα που θα μας βοηθήσουν να δημιουργήσουμε μια καμπάνια του Δικτύου αναζήτησης. Το εργαλείο αυτό παρέχει επίσης πληροφορίες όσον αφορά την πιθανή απόδοση μιας λίστας λέξεων-κλειδιών, ενώ μας δείχνει και πόσες φορές κατά μέσο όρο αναζητήθηκαν οι συγκεκριμένοι όροι από τους χρήστες.

6. Βελτιώνουμε την αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων με αρνητικές λέξεις-κλειδιά

Προκειμένου να εμποδίσουμε τη διαφήμισή μας να εμφανίζεται για όρους που δεν είναι συναφείς με το προϊόν ή την υπηρεσία του πελάτη μας, προσθέτουμε αρνητικές λέξεις-κλειδιά. Έτσι ώστε να μειώσουμε το κόστος  και η διαφήμιση θα εμφανίζεται μόνο για τους όρους αναζήτησης που επιθυμούμε.

7. Χρησιμοποιούμε τύπους αντιστοίχισης λέξεων-κλειδιών, για να ελέγχουμε καλύτερα ποιοι βλέπουν τις διαφημίσεις μας

Οι τύποι αντιστοίχισης λέξεων-κλειδιών μας επιτρέπουν να ελέγχουμε σε μεγαλύτερο βαθμό ποιοι βλέπουν τις διαφημίσεις μας. Με την επιλογή ακριβούς αντιστοίχισης, μπορούμε να ρυθμίσουμε τη διαφήμισή μας ώστε να κρίνεται κατάλληλη για προβολή μόνο όταν κάποιος αναζητά τη συγκεκριμένη λέξη-κλειδί ή κάποια κοντινή παραλλαγή της.

ΚΛΙΚ

Θέλετε να διαφημιστείτε στο Google Adwords ;

Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας !
ΚΛΙΚ