Ως εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων με εμπειρία από το 2011 γνωρίζουμε ότι εάν θέλετε μια επιτυχημένη επιχείρηση, υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να έχετε κατά νου. Ένα από αυτά είναι η κατασκευή του εταιρικού σας site από επαγγελματίες.
Ενώ οι τάσεις στην κατασκευή εταιρικού site έρχονται και παρέρχονται, παρακάτω θα δούμε δέκα διαχρονικά χαρακτηριστικά που πρέπει πάντα να έχει κάθε εταιρική ιστοσελίδα:
1. Ξεκάθαρο σκοπό
Δεν αρκεί να γνωρίζετε εσείς σε τι χρησιμεύει το εταιρικό site σας, πρέπει να το γνωρίζουν και όλοι όσοι δεν γνωρίζουν την επιχείρησή σας. Όταν κάποιος επισκέπτεται την εταιρική σας ιστοσελίδα, δύο πράγματα πρέπει να είναι αμέσως ξεκάθαρα: τι προσφέρετε και τι θέλετε να κάνει ο επισκέπτης.
Στην περίπτωση του παρακάτω εταιρικού site που έχουμε κατασκευάσει, ο σκοπός του είναι η ενοικίαση, πώληση και διαχείριση yacht. Οι υπηρεσίες αυτές αναφέρονται στην αρχική σελίδα.
Όσο για το τι πρέπει να κάνει ο επισκέπτης, εμφανίζεται καθώς περιηγείται προς τα κάτω στην αρχική σελίδα. Ο σκοπός αυτού του εταιρικού site είναι ξεκάθαρος και δεν υπάρχει σύγχυση.
2. Απλό και εύκολο στην απομνημόνευση domain name
Ο όρος domain name είναι το όνομα ενός site στο διαδίκτυο πχ. ert.gr , wikipedia.org , facebook.com. Το domain name αποτελεί για την Google και άλλες μηχανές αναζήτησης σημαντικό κριτήριο κατάταξης ενός site στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Εκτός από την κατάταξη στη Google, είναι σημαντικό το domain name για την κατασκευή εταιρικού site να είναι σύντομο και εύκολο ώστε να το θυμούνται και να αντικατοπτρίζει το περιεχόμενο, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της επιχείρησής σας. Μια καλή πρακτική επιλογής domain name για την κατασκευή εταιρικού site, είναι να συμπεριλάβετε το όνομα της επιχείρησής σας σε αυτό.
3. Ισχυρό και επαγγελματικό branding
Ορισμένες μικρές επιχειρήσεις υποτιμούν τη σημασία του branding στην κατασκευή εταιρικού site. Το domain name του εταιρικού σας site, τα χρώματα που επιλέγετε και όλα όσα αντιπροσωπεύουν την επιχείρησή σας, πρέπει να έχουν συνοχή και χαρακτήρα. Αυτό βοηθά τους ανθρώπους να σας αναγνωρίζουν και να σας θυμούνται.
Το λογότυπό σας πρέπει να είναι επαγγελματικό, όχι κάτι που ο καλύτερος φίλος του ανιψιού σας έφτιαξε ένα απόγευμα στο Photoshop (εκτός εάν ο καλύτερος φίλος του ανιψιού σας είναι επαγγελματίας γραφίστας). Τα χρώματα, οι γραμματοσειρές και οι εικόνες του εταιρικού σας site πρέπει να αντικατοπτρίζουν την επωνυμία σας.
4. Εύκολη πλοήγηση
Υπάρχουν πολλές επιλογές όταν πρόκειται για τον τύπο του μενού πλοήγησης ενός εταιρικού site. Μπορείτε να έχετε ένα αναπτυσσόμενο menu, ένα hamburger menu, ένα που ενεργοποιείται με την κύληση κ.α.
Δεν έχει σημασία να επιλέξετε τον τύπο με βάσει του γούστου σας αλλά θα πρέπει να το επιλέξετε σύμφωνα με το τι διευκολύνει τους επισκέπτες του εταιρικού σας site. Η πλοήγηση του εταιρικού σας site πρέπει να είναι απλή και διαισθητική τόσο στο σχεδιασμό όσο και στον τρόπο οργάνωσης των σελίδων.
5. Εύκολη εύρεση πληροφοριών επικοινωνίας
Πώς περιμένετε να επικοινωνήσουν μαζί σας οι επισκέπτες του εταιρικού σας site, εάν δεν μπορούν να βρουν τα στοιχεία επικοινωνίας σας; Είναι σίγουρο ότι δεν θέλετε να χάσετε ούτε έναν πιθανό πελάτη μόνο και μόνο επειδή δεν μπορεί να καταλάβει πώς να επικοινωνήσει μαζί σας.
Στην κατασκευή εταιρικού site είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει σελίδα επικοινωνίας όπου θα αναφέρονται τα στοιχεία επικοινωνίας ( τηλέφωνο, διεύθυνση, email), καθώς επίσης και μια φόρμα ζήτησης προσφοράς ή φόρμα επικοινωνίας προκειμένου να καλύπτετε και αυτούς που προτιμούν αυτόν τον τρόπο επικοινωνίας.
Στα παρακάτω παραδείγματα μπορείτε να δείτε σελίδες επικοινωνίας που έχουμε δημιουργήσει σε εταιρικά site.
6. Καθαρά και δυνατά Call-to Action
Τα σημεία παρότρυνσης για δράση ή Call-to-Action είναι περιοχές στο εταιρικό site που καλούν τους επισκέπτες να κάνουν το επόμενο βήμα. Μια παρότρυνση για δράση θα πρέπει να λέει στον επισκέπτη τι να κάνει και αν είναι δυνατόν, τι θα αποκομίσει από αυτό.
Για παράδειγμα, ένα εταιρικό site φοροτεχνικού γραφείου μπορεί να έχει μια παρότρυνση για δράση όπως: «Χρειάζεστε φορολογικές υπηρεσίες; Κλείστε ένα ραντεβού μαζί μας σήμερα».
Τα σημεία που τοποθετούνται τα Call-to-Action στο περιεχόμενο του εταιρικού site είναι κομμάτι της στρατηγικής marketing, ώστε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.
Στο παρακάτω παράδειγμα μπορείτε να δείτε ένα Call-to-Action που έχουμε δημιουργήσει σε ένα από τα έργα μας. Είναι εντυπωσιακό χωρίς να είναι ενοχλητικό.
Στα παρακάτω παραδείγματα μπορείτε να δείτε κάποια Call-to-Action που έχουμε δημιουργήσει σε εταιρικά site που έχουμε κατασκευάσει.


7. Πολύ καλή εμπειρία στα κινητά τηλέφωνα
Η επισκεψιμότητα από κινητές συσκευές αντιπροσωπεύει πλέον περίπου το ήμισυ της συνολικής επισκεψιμότητας ενός website. Επομένως μια καλή εμπειρία κινητού είναι ζωτικής σημασίας για την κατασκευή του εταιρικού σας site.
Εάν το εταιρικό site σας δεν φορτώνει γρήγορα και δεν παρέχει καλή εμπειρία χρήστη για κινητά τηλέφωνα, θα χάσετε επισκέπτες. Αυτοί οι επισκέπτες πιθανότατα δεν θα επιστρέψουν, επειδή θα βρουν ένα άλλο εταιρικό site που τους προσφέρει καλύτερη εμπειρία. Θα πρέπει να είστε σίγουροι ότι η εταιρεία που θα αναλάβει την κατασκευή του εταιρικού σας site, δημιουργεί ιστοσελίδες με απόκριση σε όλες τις συσκευές είτε πρόκειται για κινητό, είτε για tablet, είτε για υπολογιστή.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε εταιρικά site που έχουμε κατασκευάσει και διαθέτουν απόκριση για όλες τις συσκευές.
8. Ποιοτικό περιεχόμενο
Ο όγκος της πληροφορίας που υπάρχει στο διαδίκτυο είναι πολύ μεγάλος σε αντίθεση με τον χρόνο των ανθρώπων ο οποίος είναι αρκετά περιορισμένος.
Έτσι λοιπόν θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στον όγκο και στην ποιότητα της πληροφορίας που δίνουμε στο επισκέπτη του εταιρικού μας site. Προκειμένου να μην τον κουράσουμε αλλά και για να αντιληφθεί πιο εύκολα τι έχουμε να του προσφέρουμε, θα πρέπει να του παρέχουμε ποιοτικό και πολύτιμο περιεχόμενο.
Σκεφτείτε τι θα ήθελε να μάθει ο ιδανικός πελάτης σας για το προϊόν ή τις υπηρεσίες σας και συμπεριλάβετε περιεχόμενο στο εταιρικό σας site γύρω από αυτά τα θέματα.
Ένας ακόμη λόγος που πρέπει να προσφέρουμε ποιοτικό περιεχόμενο είναι γιατί οι μηχανές αναζήτησης το “αγαπούν” και το επιβραβεύουν, φέρνοντας το πιο ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Όπως ίσως μαντέψατε, η δημιουργία καλού περιεχομένου με τεχνική SEO δεν είναι εύκολη. Στην περίπτωση που δεν έχετε τις κατάλληλες γνώσεις ή τον χρόνο να ασχοληθείτε με την συγγραφή των κειμένων του εταιρικού σας, η καλύτερη πρακτική είναι ζητήσετε από ΄έναν ειδικό να το κάνει για εσάς.
9. Προβολή κριτικών
Ας το παραδεχτούμε, οι άνθρωποι διαβάζουν κριτικές και παίρνουν πολλές από τις αποφάσεις τους με βάση αυτές. Έτσι, εάν έχετε καλές κριτικές στα κοινωνικά μέσα ή σε τοπικούς οδηγούς όπως το google my business, θα πρέπει να τις συμπεριλάβετε στην κατασκευή εταιρικού site ώστε οι χρήστες να τις βλέπουν.
Αυτό θα τους καθησυχάσει σχετικά με τη φήμη της επιχείρησής σας και θα τους βοηθήσει να αποφασίσουν. Μπορεί επίσης να τους επηρεάσει να αφήσουν μια παρόμοια κριτική αφού συνεργαστούν μαζί σας και έχουν μια εξαιρετική εμπειρία.