Κόστος διαφήμισης google adwords

//Κόστος διαφήμισης google adwords

Κόστος διαφήμισης google adwords

Ποιο είναι το κόστος διαφήμισης google adwords?

Είναι η κύρια απορία όσων επιλέγουν αυτό το είδος διαφήμισης για την προώθηση της επιχείρησής τους. Η απάντηση όμως δεν μπορεί να δοθεί με μια fix τιμή και παρακάτω θα σας εξηγήσουμε τους λόγους.

Ο βασικός κανόνας για το κόστος διαφήμισης google adwords είναι ‘’ πληρωμή ανά κλικ ‘’ που σημαίνει ότι ο διαφημιζόμενος θα πληρώνει μόνο όταν ο χρήστης κάνει κλικ και επισκεφτεί την ιστοσελίδα του και όχι αν απλά δει τη διαφήμιση. Χωρίς επίσκεψη στην ιστοσελίδα δεν υπάρχει χρέωση.

Ας δούμε πως υπολογίζεται και από τι εξαρτάται το κόστος διαφήμισης google adwords !

Όλα ξεκινούν με μια δημοπρασία. Κάθε φορά που κάποιος θα αναζητήσει κάτι στη google, το google adwords διεξάγει μια δημοπρασία μέσω της οποίας αποφασίζει ποιές διαφημίσεις θα εμφανιστούν στη σελίδα αναζήτησης και με ποιά κατάταξη.

Ο προσδιορισμός γίνεται βάσει των 2 παρακάτω κριτηρίων :

  • Υψηλότερη προσφορά ( CPC )
  • Ποιότητα της διαφήμισης
Κατάταξη διαφήμισης  Υψηλότερη προσφορά ( CPC ) Χ Ποιότητα διαφήμισης

1.Υψηλότερη προσφορά ( CPC )

Είναι η μέγιστη προσφορά που διατίθεται να πληρώσει ο διαφημιζόμενος για να αποκτήσει ένα κλικ στη διαφήμισή του. Αν οριστεί υψηλότερη προσφορά ( CPC ) = 1 € τότε το μέγιστο ποσό που θα χρεωθεί για 1 κλικ θα είναι 1 €. Το τελικό ποσό που θα χρεωθεί για 1 κλικ είναι το πραγματικό CPC και μπορεί να είναι μικρότερο από την υψηλότερη προσφορά ( CPC ) αλλά όχι μεγαλύτερο.

2.Ποιότητα διαφήμισης ( Quality Score )

  • CTR : αναμενόμενη αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων

Αν η διαφήμισή σας εμφανιστεί 100 φορές και δεχτεί 2 κλικ τότε το CTR είναι 2 %. Όσο υψηλότερο είναι το CTR τόσο πιο ποιοτική είναι η διαφήμισή σας, με αποτέλεσμα να κερδίζετε υψηλότερες θέσεις κατάταξης και χαμηλότερο κόστος για το κάθε κλικ.

  • Συνάφεια διαφήμισης

Όσο πιο συναφής είναι η διαφήμιση στο google adwords με το περιεχόμενο της ιστοσελίδας και συγκεκριμένα με τη σελίδα προορισμού τόσο περισσότερες είναι οι πιθανότητες να ανταμειφθείτε με μια καλύτερη θέση στην κατάταξη πληρώνοντας λιγότερα χρήματαΑν η διαφήμισή σας προωθεί παιδικά ρούχα και η σελίδα προορισμού μιλά για παιδικά ρούχα τότε έχετε υψηλό βαθμό συνάφειας.

  • Εμπειρία σελίδας προορισμού ( Landing page )

Η ποιότητα της σελίδα προορισμού δείχνει πόσο συναφής, χρήσιμη και εύκολη στην πλοήγησή ειναι η ιστοσελίδα σας. Μια ποιοτική σελίδα προορισμού οφείλει να είναι γρήγορη στο φόρτωμα, σωστά δομημένη και να έχει περιεχόμενο που να σχετίζεται το κείμενο της διαφήμισης.

  • Επεκτάσεις ( Ad extensions )

Oι επεκτάσεις βοηθούν σε βελτιωμένη προβολή της διαφήμισης και υψηλότερο CTR επειδή δίνουν στους χρήστες ένα παραπάνω λόγο να κάνουν κλικ . Αν 2 διαφημίσεις έχουν ίδια υψηλότερη προσφορά ( CPC ) και ποιότητα τότε η διαφήμιση με τις επεκτάσεις θα έχει περισσότερες πιθανότητες για μια καλύτερη μέση θέση λόγω μεγαλύτερης επίδρασης.

Ας δούμε ένα παράδειγμα κατάταξης 2 διαφημιζόμενων!

Υψηλότερη προσφορά (CPC) Ποιότητα διαφήμισης Κατάταξη διαφήμισης
Διαφημιζόμενoς 1 5 € 8 40
Διαφημιζόμενος 2 10 € 2 20

Ο πρώτος διαφημιζόμενος έχει χαμηλότερη προσφορά ( CPC ) αλλά θα κερδίσει καλύτερη θέση στην κατάταξη επειδή η διαφήμισή του είναι πιο ποιοτική από του δεύτερου.

Ας δούμε ένα παράδειγμα για το κόστος διαφήμισης google adwords

  • Keyword : αθλητικά παπούτσια
  • Μέσο κόστος keyword : 1,00 €
  • Μηνιαίο budget : 150 €
  • Ημερήσιο budget : 5 €

Η google θα εμφανίζει τη διαφήμισή σας μέχρι να τελειώσει το ημερήσιο budget των 5 € , μετά θα σταματήσει να την εμφανίζει και θα συνεχίσει την επόμενη ημέρα.

Περίοδος Budget Kόστος Keyword Κλικ
1 ημέρα 5 € 1,00 € 5
1 μήνας 150 1,00 € 150

Διευκρινήσεις

  • Κάθε keyword έχει διαφορετικό κόστος και μπορεί να αλλάζει τιμή ανάλογα με τον ανταγωνισμό.
  • Αποφασίζουμε το ποσό (μικρό ή μεγάλο) που θέλουμε να δαπανήσουμε κάθε μήνα μέρα ή ώρα και δεν θα χρεωθούμε ποτέ παραπάνω από το συγκεκριμένο ποσό.
  • Δεν υπάρχει δέσμευση για ελάχιστη δαπάνη ή δέσμευση χρόνου.

Συμπέρασμα!

Δεν υπάρχει συγκεκριμένος τιμοκατάλογος για τo κόστος του κάθε keyword. Ο διαφημιζόμενος επιλέγει το κόστος διαφήμισης google adwords.

Μια ποιοτική διαφήμιση μπορεί να μειώσει τα έξοδα διαφήμισης επειδή με τα ίδια χρήματα μπορεί να κερδίσει υψηλότερες θέσεις κατάταξης και περισσότερα κλικ.

Όσο πιο ποιοτική είναι η διαφήμισή σας τόσο μεγαλύτερη θα είναι η απόδοση της επένδυσης σας.

Διαφημιστείτε στο Google Adwords!

ΚΛΙΚ
ΚΛΙΚ
By | 2018-06-11T18:12:55+00:00 Μάιος 18th, 2018|Categories: Google Adwords|

Pin It on Pinterest