Ορολογία Digital Marketing

/Ορολογία Digital Marketing
Ορολογία Digital Marketing 2017-05-10T08:31:12+00:00

Ο αριθμός των φορών που οι χρήστες έκαναν κλικ σε ένα στοιχείο ενδιαφέροντος, π.χ. σε μια διαφήμιση, σε σύγκριση με τον αριθμό των φορών που οι χρήστες εκτέθηκαν στο συγκεκριμένο στοιχείο. Π.χ. “Η αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων στις διαφημίσεις μου για το βάψιμο εξωτερικών χώρων είναι 2%, αλλά το CTR στις διαφημίσεις μου για εσωτερικές τοιχογραφίες είναι λιγότερο από 1%.”

Η ενέργεια που θέλετε να κάνουν όσοι επισκέπτονται τον ιστότοπό σας. Ενδεικτικά παραδείγματα αποτελούν η διαδικτυακή αγορά ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, η υποβολή μιας φόρμας, η πραγματοποίηση μιας τηλεφωνικής κλήσης και η προβολή ενός βίντεο. Π.χ. “Κύριος στόχος μου είναι οι χρήστες να κλείνουν στον ιστότοπό μου μια πρώτη συνάντηση μαζί μου. Μια άλλη μετατροπή θα μπορούσε να είναι η εγγραφή στο ενημερωτικό δελτίο μου μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.”

Η διαδικασία αύξησης του ποσοστού των επισκεπτών που πραγματοποιούν τους στόχους σας. Π.χ. “Μόλις προσθέσω μια νέα σειρά τεχνοτροπιών στον ιστότοπό μου, θα επικεντρώσω την προσοχή μου στη βελτιστοποίηση μετατροπής.”

Η αναλογία των μετατροπών προς τις επισκέψεις. Χρησιμοποιείται συνήθως για τη μέτρηση της ψηφιακής απόδοσης. Π.χ. “Δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο, αλλά το ποσοστό μετατροπής στον ιστότοπό μου για το βάψιμο εξωτερικών χώρων είναι πολύ χαμηλό για τους άνδρες επισκέπτες.”

Το ποσό των χρημάτων που απαιτείται για την πραγματοποίηση ενός μοναδικού κλικ σε μια ψηφιακή διαφήμιση. Π.χ. “Οι τιμές για το κόστος ανά κλικ φαίνεται να είναι υψηλότερες το Σαββατοκύριακο. Γι’ αυτό, διεξάγω τις καμπάνιες μου μόνο τις καθημερινές.”

Μια λέξη ή φράση που πληκτρολογείται σε μια μηχανή αναζήτησης και την οποία οι επιχειρήσεις μπορούν να στοχεύσουν στο πλαίσιο των διαφημιστικών καμπανιών τους.

Η πρώτη σελίδα σε έναν ιστότοπο την οποία συνήθως βλέπουν οι χρήστες. Δεν είναι απαραίτητο να είναι η αρχική σελίδα του ιστότοπου. Π.χ. “Θα προσθέσω ένα κουπόνι στη σελίδα προορισμού του ιστότοπού μου, ώστε να παροτρύνω τους επισκέπτες να αγοράσουν κάτι.”

Αποτελέσματα από μια μηχανή αναζήτησης που δεν είναι διαφημίσεις επί πληρωμή. Π.χ. “Όσο υψηλότερα κατατάσσεται ο ιστότοπός μου στις φυσικές καταχωρίσεις μιας μηχανής αναζήτησης, τόσο μεγαλύτερη επισκεψιμότητα θα έχει.” es Here

Διαφημίσεις που εμφανίζονται στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης. Π.χ. “Σκέφτομαι να πληρώσω ώστε ο ιστότοπός μου να εμφανίζεται στις πληρωμένες καταχωρίσεις, προκειμένου να προσελκύσω περισσότερους επισκέπτες.”

Διαφημιστικό σύστημα με βάση το οποίο οι διαφημιζόμενοι πληρώνουν, προκειμένου οι χρήστες να κάνουν κλικ στις διαφημίσεις τους. Π.χ. “Πρόκειται να χρησιμοποιήσω διαφημίσεις με χρέωση ανά κλικ, για να προωθήσω τις νέες τεχνοτροπίες μου.”

Ένα εργαλείο που ευρετηριάζει και εμφανίζει σχετικό ψηφιακό περιεχόμενο σε απόκριση των λέξεων-κλειδιών που χρησιμοποιούν οι χρήστες. Μεταξύ των δημοφιλών μηχανών αναζήτησης στο διαδίκτυο συγκαταλέγονται το Google, το Bing, το Yahoo, το DuckDuckGo, το Baidu, το Yandex κ.λπ. Π.χ. “Χρησιμοποιώ τις μηχανές αναζήτησης για να αναζητώ τάσεις στο χώρο της διακόσμησης σπιτιού.”

Η πρακτική πραγματοποίησης αλλαγών σε ιστοσελίδες και περιεχόμενο, καθώς και η προώθηση του εν λόγω περιεχομένου με σκοπό τη βελτίωση της προβολής στα οργανικά (ή μη πληρωμένα) αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Π.χ. “Με τη βοήθεια του SEO, ο ιστότοπός μου έχει πλέον υψηλότερη κατάταξη στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.”

Μια μορφή διαφήμισης που σας επιτρέπει να υποβάλλετε προσφορές για τη διαφήμισή σας, ώστε αυτή να εμφανίζεται μαζί με τα αποτελέσματα αναζήτησης για τις λέξεις-κλειδιά που πληκτρολογούν οι χρήστες. Έτσι, οι επιχειρήσεις εμφανίζονται στους χρήστες τη στιγμή ακριβώς που εκείνοι αναζητούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρει μια επιχείρηση. Π.χ. “Σε αντίθεση με το SEO που είναι μια μακροχρόνια διαδικασία, το SEM με βοήθησε να αυξήσω την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό μου πάρα πολύ γρήγορα.”

Η λίστα των αποτελεσμάτων που εμφανίζονται σε μια μηχανή αναζήτησης σε απόκριση στο ερώτημα αναζήτησης ενός χρήστη. Π.χ. “Έκανα αναζήτηση για “μαζική αγορά γυαλιστερών χρωμάτων” και παρατήρησα ότι το SERP περιλάμβανε και φυσικές και πληρωμένες καταχωρίσεις.”

Μια ομάδα αλληλεπιδράσεων που συμβαίνουν στον ιστότοπό σας εντός ενός ορισμένου χρονικού διαστήματος. Για παράδειγμα, μια μεμονωμένη περίοδος σύνδεσης μπορεί να περιλαμβάνει πολλές προβολές σελίδων και συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου. Π.χ. “Ο ιστότοπός μου είχε 2000 επισκέψεις τον προηγούμενο μήνα. Αυτό, όμως, που έχει για εμένα μεγαλύτερη σημασία είναι το κατά πόσο οι συγκεκριμένες επισκέψεις οδήγησαν σε πωλήσεις.”

πηγή: google partners

Pin It on Pinterest