10 βήματα για καλύτερο User Experience κατά την διαδρομή αγοράς

/, Website/10 βήματα για καλύτερο User Experience κατά την διαδρομή αγοράς

10 βήματα για καλύτερο User Experience κατά την διαδρομή αγοράς

Mobile friendly website

Ίσως έχετε την εντύπωση ότι η διαδρομή που ακολουθούν τα άτομα που γίνονται πελάτες σας είναι σχετικά απλή: βλέπουν το προϊόν σας, το αγοράζουν και το χρησιμοποιούν. Όμως, ο πελάτης ενδέχεται να αλληλεπιδρά πολύ πιο συχνά με την επωνυμία σας και όχι μόνο στο πλαίσιο αυτών των βασικών βημάτων.

Κάθε μία από αυτές τις αλληλεπιδράσεις είναι μια ευκαιρία για να τον πείσετε να παραμείνει πιστός σε εσάς. Η χαρτογράφηση της διαδρομής του πελάτη σας επιτρέπει να έχετε μια καλή εικόνα για κάθε σημείο επαφής, ώστε να είστε βέβαιοι ότι στέλνετε το κατάλληλο μήνυμα την κατάλληλη στιγμή.

Τα σημεία επαφής στη διαδρομή του πελάτη μπορούν να περιλαμβάνουν τα εξής:

1. Στόχοι επιχείρησης

Προσδιορίστε τους στόχους της επιχείρησής σας και προσαρμόστε αναλόγως τη διαδρομή του πελάτη

2. Αλληλεπιδράσεις

Εντοπίστε τις στιγμές που επικοινωνείτε συνήθως με τους πελάτες σας

3. Εστιάστε στην αγορά

Οργανώστε αυτές τις στιγμές σύμφωνα με το κάθε στάδιο της διαδικασίας: πριν από την αγορά, αγορά, μετά την αγορά

4. Ξεχασμένα σημεία

Προσέξτε τυχόν αλληλεπιδράσεις που μπορεί να σας έχουν ξεφύγει. Σκεφτείτε τι συμβαίνει πριν και μετά από κάθε βασικό στάδιο της διαδικασίας (π.χ. προσθήκη ενός προϊόντος στο καλάθι πριν από την ολοκλήρωση της αγοράς)

5. Βαθμός ικανοποίησης πελατών

Αναλογιστείτε τους στόχους των πελατών σας και πώς μπορεί να αισθάνονται καθώς περνούν από κάθε σημείο της διαδρομής

6. Απογοητευτικές εμπειρίες πελατών

Εντοπίστε πιθανά σημεία της διαδικασίας στα οποία οι πελάτες ενδέχεται να βιώσουν κάποια αρνητική εμπειρία

7. Σχέδιο

Καταστρώστε ένα σχέδιο βελτίωσης αυτών των σημείων (π.χ. φροντίστε να είναι πιο ομοιόμορφα τα μηνύματα που εμφανίζονται στο κατάστημα και στην επικοινωνία στο διαδίκτυο)

8. Χάρτης διαδρομής

Σχεδιάστε τη διαδρομή του πελάτη (μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτοκόλλητα χαρτάκια για σημειώσεις)

9. Βρείτε ιδέες

Προσπαθήστε να σκεφθείτε ιδέες για νέα σημεία επαφής και σκεφτείτε πώς αυτά θα βελτιώσουν τη διαδρομή

10. Υλοποίηση

Υλοποιήστε τα νέα σημεία επαφής σας και μην ξεχνάτε να δοκιμάζετε και να ελέγχετε τη λειτουργία τους

ΣΥΜΒΟΥΛΗ

Καθίστε στη θέση του πελάτη και κάντε μια αγορά από τον ιστότοπο ή το κατάστημά σας. Μετά κάντε το ίδιο στους ανταγωνιστές σας. Τι λειτουργεί σωστά και τι όχι;

πηγή: Googlepartners.

By | 2017-05-10T10:46:26+00:00 Μάιος 10th, 2017|Categories: E-shop, Website|

About the Author:

CEO in Digital Artworks since 2012. Internet marketing addicted, love blogging, fishing & running !

Pin It on Pinterest