Το διαδίκτυο αλλάζει συνεχώς, γιατί όχι και το SEO;

Το διαδίκτυο είναι πολύ διαφορετικό σήμερα από ότι ήταν λίγα χρόνια πριν. Οπότε είναι λογικό να σκεφτεί κανείς, ότι οι αλλαγές  αυτές σίγουρα επηρεάζουν τις ιστοσελίδες και συγκεκριμένα το SEO τους. Παρακάτω θα δούμε 6 seo στρατηγικές που ανήκουν στο παρελθόν και δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούνται πλέον από τις ιστοσελίδες. Η χρήση των παρακάτω μεθόδων θα οδηγήσει σε κυρώσεις που μπορούν να βλάψουν την παρουσία της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης.

1. Σταματήστε να αγνοείτε τις Άλλες Μηχανές Αναζήτησης

Google

85%

Yahoo

6%

Bing

6%

AOL

0,46%

DuckDuckGo

0,35%

Άλλες

0,4%

Σίγουρα η Google μας παρέχει το πιο ολοκληρωμένο σύστημα πόρων για SEO. Έτσι όποιον τον ενδιαφέρει η προώθηση ιστοσελίδας με SEO θα πρέπει να δημιουργήσει έναν λογαριασμό στο Google Search Console και στην συνέχεια να ακολουθήσει τις οδηγίες και προδιαγραφές που ορίζει η google. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να αγνοήσουμε τις άλλες μηχανές αναζήτησης όπως το Bing και το Yahoo.
Οι μηχανές αναζήτησης Bing και Yahoo χρησιμοποιούνται από ένα σεβαστό αριθμό διαδικτυακών χρηστών στους οποίους δεν θα εμφανιστείτε εάν παραλείψετε να δηλώσετε την ιστοσελίδα σας σε αυτές.

2. Σταματήστε να καταχωρείτε της seo πληροφορίες μέσα στο theme της ιστοσελίδα σας

Έχω συναντήσει περιπτώσεις ιστοσελίδων όπου όλες οι seo πληροφορίες της ιστοσελίδας χάθηκαν μετα την αντικατάσταση του theme  και αυτό γιατί οι seo πληροφορίες αυτές ήταν καταχωρημένες μέσα στα αρχεία του theme. Όπως καταλαβαίνετε η τεχνική αυτή εμπεριέχει πολύ μεγάλο ρίσκο για μια ιστοσελίδα που τρέφεται με επισκεψιμότητα από τις μηχανές αναζήτησης. Η λύση που σας προτείνω είναι να χρησιμοποιείτε κάποιο ξεχωριστό εργαλείο ( seo yoast plugin) μέσω του οποίου θα μπορείτε να εξάγετε και να εισάγετε τις SEO πληροφορίες της ιστοσελίδας όποτε εσείς το θέλετε χωρίς να χαθεί τίποτα.

3. Σταματήστε να αγνοείτε τις βελτιστοποιήσεις για κινητά

Στις 10 Ιανουαρίου, το 2017, η Google ανακοίνωσε ότι:

…σελίδες που δεν είναι εύκολα προσβάσιμες από τις αναζητήσεις των κινητών τηλεφώνων είναι πιθανό να μην κατατάσσονται ψηλά στην μηχανή  αναζήτησης…

Σταματήστε να αγνοείτε της βελτιστοποιήσεις για κινητά

Οι περισσότεροι κατασκευαστές ιστοσελίδων όπως και η εταιρεία μας έχουν παρατηρήσει την τάση αυτή πριν από λίγα χρόνια. Παρ ‘όλα αυτά, η μεγάλη πλειοψηφία των ιστοσελίδων δεν είναι ακόμη φιλικές προς τις  κινητές συσκευές. Ακόμη και αν η πλειοψηφία των επισκεπτών σας βλέπει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας από επιτραπέζιο υπολογιστή, υπάρχει ένα  ποσοστό χρηστών το οποίο χάνετε γιατί η ιστοσελίδα σας  δεν είναι mobile friendly.

Τι μπορείτε να κάνετε:

  • Βεβαιωθείτε ότι το κείμενό σας έχει ζουμ κατά την ανάγνωση.
  • Χρησιμοποιήστε themes τα οποία έχουν responsive design.
  • Αποφύγετε τη χρήση του Flash ή άλλων λογισμικών που δεν είναι συμβατά με τις κινητές συσκευές.
  • Αφήστε αρκετό κενό μεταξύ των συνδέσμων προκειμένου να “πατιούνται” εύκολα από τους χρήστες.
  • Διαβάστε σχετικά με τις Mobile Σελίδες (AMP), κερδίζουν συνεχώς προβάδισμα.

4. Σταματήστε να προσπαθείτε την προώθηση πολλών λέξεων-κλειδιών για μια σελίδα

Η στόχευση λέξεων-κλειδιών είναι πλέον ακόμα πιο σημαντική. Το να προσπαθείτε να στοχεύσετε περισσότερες από μία λέξεις-κλειδιά δεν είναι τόσο αποτελεσματικό όσο το να εστιάσετε σε μια ενιαία λέξη-κλειδί ή φράση για κάθε σελίδα ή άρθρο.

Τι μπορείτε να κάνετε:

Εάν έχετε περισσότερες από μία λέξεις-κλειδιά που θέλετε να  στοχεύσετε εξετάστε το ενδεχόμενο να “σπάσετε” το άρθρο σας ή την σελίδα σας σε περισσότερα άρθρα ή σελίδες αντίστοιχα.

5. Σταματήστε να αρθρογραφείτε καθημερινά

Φυσικά και μπορείτε να δημοσιεύετε καθημερινά άρθρα στο blog σας αρκεί τα άρθρα αυτά να μην χάνουν σε ποιότητα. Στο παρελθόν, ο καθένας θα μπορούσε να δημοσιεύσει ένα μέτριο έως κακό άρθρο το οποίο θα εμφανιζόταν στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης. Πλέον αυτό δεν ισχύει, ένα κακό άρθρο θα μπορούσε να βλάψει πραγματικά το blog και στην συνέχεια την ίδια την ιστοσελίδα σας. Οι μηχανές αναζήτησης έχουν αναπτύξει τέτοιους μηχανισμούς που μπορούν να κρίνουν και να βαθμολογήσουν ένα κακό άρθρο/ σελίδα.

Τι μπορείτε να κάνετε:

  • Δώστε βάση στην ποιότητα του περιεχομένου και όχι τόσο στην ποσότητα.
  • Φρεσκάρετε το περιεχόμενο παλιών σελίδων/άρθρων σας που τα πάνε καλά στις αναζητήσεις.
  • Προσθέστε αξία στα παλιά άρθρα/σελίδες σας βάζοντας νέες λέξεις, φράσεις, φωτογραφίες κτλ
  • Αλλάξτε την ημερομηνία δημοσίευσης.

Το να δημιουργείτε άρθρα και σελίδες με περιεχόμενο υψηλής ποιότητας όχι μόνο δίνει περισσότερη αξία στο κοινό σας αλλά και στην ίδια την ιστοσελίδα σας. Στην περίπτωση αυτή οι μηχανές αναζήτησης θα πριμοδοτήσουν την σελίδα σας με μια καλύτερη θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης τους.

6. Σταματήστε να χρησιμοποιείτε παλιές seo στρατηγικές για το linking

Η καλύτερη μέθοδος για να πάρετε αξία από link που βρίσκονται σε άλλες ιστοσελίδες είναι να δημιουργείτε ποιοτικό περιεχόμενο στην δική σας ιστοσελίδα και στην συνέχεια να το συνδέετε με άλλες ιστοσελίδες που έχουν υψηλή συνάφεια με το περιεχόμενο σας. Σε κάθε άλλη περίπτωση είναι καλύτερα να μην κάνετε linking.

Η καλύτερη μέθοδος για να πάρετε αξία από link που βρίσκονται σε άλλες ιστοσελίδες είναι να δημιουργείτε ποιοτικό περιεχόμενο στην δική σας ιστοσελίδα και στην συνέχεια να το συνδέετε με άλλες ιστοσελίδες που έχουν υψηλή συνάφεια με το περιεχόμενο σας. Σε κάθε άλλη περίπτωση είναι καλύτερα να μην κάνετε linking.

Σταματήστε να κάνετε τα παρακάτω 3:

  • Μην εισάγετε “άχαρα” τις λέξεις-κλειδιά που θέλετε να κάνετε backlink μέσα στο κείμενο. Οι μηχανές αναζήτησης καταλαβαίνουν ότι υπάρχει σκοπιμότητα.
  • Σταματήστε να σχολιάζετε σε forum απλά για να εισάγετε το link σας.
  • Μην ακολουθείτε seo στρατηγικές black hat, το μόνο που μπορούν να σας προσφέρουν είναι ποινές από τις μηχανές αναζήτησης.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο!

Ξεκινήστε μαζί μας το δικό σας project

Επικοινωνήστε σήμερα με την εξυπηρέτηση πελατών της Digital Artworks

Εγγραφείτε στο Newsletter μας

Για να λαμβάνετε προσφορές, συμβουλές και best practices για το digital marketing.

Υποβάλλοντας τα δεδομένα μου, συμφωνώ να λαμβάνω newsletter