Οι διαδικτυακοί πελάτες προτιμούν το live chat στην ιστοσελίδα από άλλα κανάλια υποστήριξης, όπως το email και η τηλεφωνική υποστήριξη. Γιατί; Το live chat στην ιστοσελίδα είναι μια λύση γρήγορη, αποτελεσματική και βολική.
Ωστόσο, τα οφέλη από την εγκατάσταση live chat εκτείνονται πολύ πέρα από έναν ταχύτερο και πιο βολικό τρόπο να επικοινωνήσουν οι πελάτες σας μαζί σας.
Εκτός από τη βελτίωση της εμπειρίας υποστήριξης, το live chat επίσης ενισχύει την παραγωγικότητα των εκπροσώπων σας.
Δείτε παρακάτω 5 σημαντικά οφέλη του live chat στην ιστοσελίδα σας:
1. Live συνομιλία με τους πελάτες σας.
Σύμφωνα με στατιστικά, το 44% των διαδικτυακών καταναλωτών πιστεύει ότι η συνομιλία με έναν εκπρόσωπο μέσω του live chat, ενώ βρίσκεται στη μέση μιας διαδικτυακής αγοράς, είναι ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά που μπορεί να προσφέρει μια ιστοσελίδα.
Στην πραγματικότητα υπάρχουν δύο τύποι πελατών που χρειάζονται βοήθεια και χρησιμοποιούν live chat στην ιστοσελίδα.
Η πρώτη ομάδα χρηστών live chat είναι δυνητικοί αγοραστές οι οποίοι συνήθως επιθυμούν να:
- μάθουν περισσότερα για τις προδιαγραφές του προϊόντος.
- βρουν ένα συγκεκριμένο στοιχείο στην ιστοσελίδα σας.
- συγκρίνουν προϊόντα.
Λύνοντας τους τις παραπάνω απορίες σε πραγματικό χρόνο, θα αυξηθεί σημαντικά η πιθανότητα να πουλήσετε τα προϊόντα σας.
Η δεύτερη ομάδα χρηστών live chat είναι οι πελάτες που ήδη έχετε.
Οι πιο συνηθισμένοι λόγοι που χρησιμοποιούν το live chat της ιστοσελίδας σας, είναι για να:
- ρωτήσουν σχετικά με τις “Πολιτικές επιστροφών”.
- ελέγξουν την κατάσταση της παραγγελίας τους.
- αναφέρουν σφάλματα ή να προτείνουν βελτιώσεις στην υπηρεσία σας.
2. Το live chat σας εξοικονομεί χρήματα.
Το live chat στην ιστοσελίδα αυξάνει την αποτελεσματικότητα, επιτρέποντας σε ένα άτομο της επιχείρησης σας να χειρίζετε πολλές συνομιλίες ταυτόχρονα. Επομένως, δεν χρειάζεται να προσλάβετε περισσότερο προσωπικό.
Επιπλέον εξοικονομεί έξοδα «επιστροφής προϊόντων», καθώς βοηθάτε τον πελάτη σας να επιλέξει το κατάλληλο προϊόν για εκείνον. Ως αποτέλεσμα, ο πελάτης είναι ικανοποιημένος και είναι λιγότερο πιθανό να επιστρέψει το προϊόν.
3. Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Ποτέ δεν ήταν πιο σημαντικό να ξεχωρίζεις ανάμεσα στους ανταγωνιστές σου, όσο στις μέρες μας. Πλέον τα περισσότερα eshop έχουν προσθέσει live chat, και έχουν καταφέρει να ξεχωρίσουν από τους ανταγωνιστές τους.
Ίσως, αναρωτιέστε ακόμη αν το live chat χρειάζεται στην επιχείρησή σας. Λοιπόν, δεν έχει σημασία αν είστε μικρή ή μεγάλη επιχείρηση. Η τοποθέτηση ενός live chat στην ιστοσελίδα, σας δίνει ένα πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνιστή, σε οποιονδήποτε κλάδο και αν ανήκετε.
Ακόμη και eshop, όπως το Zara χρησιμοποιούν το live chat στην ιστοσελίδα τους, για να είναι ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό.
4. Διατήρηση μακροχρόνιων πελατειακών σχέσεων.
Σύμφωνα με τους ειδικούς, οι πελάτες που έχουν χρησιμοποιήσει live chat, τείνουν να επιστρέφουν σε σχέση με εκείνους που δεν το χρησιμοποιούν. Επιπλέον, οι τακτικοί πελάτες τείνουν να αγοράζουν πιο συχνά και η διατήρηση τους είναι λιγότερο δαπανηρή σε αντίθεση με την απόκτηση νέων.
Όταν οι πελάτες συνομιλούν με έναν εκπρόσωπο της εταιρείας, είναι πιο πιθανό να έχουν μια ισχυρότερη σύνδεση με την επιχείρησή σας και να μοιραστούν τη θετική τους εμπειρία.
5. Υποστήριξη 24/7.
Η παροχή εξυπηρέτησης πελατών 24/7, μπορεί να είναι μη ρεαλιστική, για μια εταιρεία που δεν μπορεί να προσλάβει προσωπικό για να καλύψει όλες τις βάρδιες.
Η εταιρεία σας μπορεί απλά να λειτουργεί εντός εργάσιμων ωρών και τις υπόλοιπες ώρες να ενεργοποιείται ένα chatbot, το οποίο θα παρέχει στους πελάτες σας αυτοματοποιημένες απαντήσεις.
Το chatbot μπορεί να παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες ή ένα άρθρο γνωσιακής βάσης στους πελάτες, όταν το προσωπικό σας δεν είναι διαθέσιμο.
Πως μπορώ να αποκτήσω live chat στην ιστοσελίδα μου
Επικοινώνησε μαζί και ζήτησε μας την υπηρεσία εγκατάστασης live chat σε ιστοσελίδα. Η ομάδα της Digital Artworks είναι εδώ για να σου προτείνει την βέλτιστη λύση σύμφωνα με τις ανάγκες σου.