SEO Google : 4 Νέα πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε

Ο τρόπος που γίνεται το SEO στη Google αλλάζει συνεχώς, με αποτέλεσμα οι κορυφαίες θέσεις στη μηχανή αναζήτησής της να είναι ένας συνεχώς κινούμενος στόχος για εκείνους που συναγωνίζονται να τις κατακτήσουν. Ως εκ τούτου, είναι εξαιρετικά σημαντικό να μένετε ενήμεροι για κάθε σχετική είδηση που αφορά το Search Engine Optimization (SEO) .
Σε αυτό το άρθρο, θα σας αποκαλύψω 4 νέα πράγματα που θα πρέπει να γνωρίζετε για το SEO στη Google.

1.Τα site με HTTPS ευνοούνται από την google

To Hypertext Transfer Protocol Secure (HTTPS) είναι η ασφαλής έκδοση του HTTP. Έτσι τα δεδομένα που μεταφέρονται από τον server στο browser του χρήστη είναι  κρυπτογραφημένα. Οι σελίδες που έχουν εγκατεστημένο το πρωτόκολλο https εμφανίζονται στην γραμμή διευθύνσεων του browser με ένα πράσινο λουκέτο.

https

Η ασφάλεια των ιστοσελίδων είναι τόσο σημαντική για τους χρήστες του διαδικτύου όσο και για τις μηχανές αναζήτησης, το πρωτόκολλο HTTPS συνεισφέρει σημαντικά στην ασφάλεια των χρηστών και αυτό το εκτιμούν και οι μηχανές αναζήτησης. Σε μια μελέτη του 2016 διαπιστώθηκε ότι οι περισσότερες κορυφαίες ιστοσελίδες δεν είχαν πρωτόκολλο https, επιπλέον οι περισσότερες ιστοσελίδες από αυτές που διέθεταν το πράσινο λουκετάκι δεν λειτουργούσαν σωστά.
Παρά το γεγονός αυτό, η Google πιέζει συνεχώς για εγκατάσταση HTTPS στις ιστοσελίδες.  Ως εκ τούτου, όλο και περισσότερες ιστοσελίδες θα υιοθετούν το πρωτόκολλο HTTPS.
Επιπλέον, η Google δεν είναι η μόνη εταιρεία που ενθαρρύνει την αλλαγή. Η κοινότητα του WordPress κάνει τις δικές της προσπάθειες για να αναγκάσει την έγκριση του HTTPS.

2. Διαφημίσεις επικάλυψης σε κινητά

Με απλά λόγια, είναι οι γνωστές σε όλους  “pop-up” διαφημίσεις ή διαφημίσεις επικαλύψης που εμφανίζονται πριν ή μετά την αναμενόμενη σελίδα περιεχομένου. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αυτού του τύπου τις διαφημίσεις σε desktop, laptop και συσκευές στις οποίες δεν επικαλύπτετε ολόκληρη η οθόνη του χρήστη. Η επικάλυψη  της οθόνης με τέτοιου τύπου διαφημίσεις σε μικρές συσκευές πριν την εμφάνιση της αναμενόμενης σελίδας επηρεάζει αρνητικά την εμπειρία του χρήστη. Για να καταπολεμηθεί αυτό, η Google ανακοίνωσε τον Αύγουστο του 2016 ότι από τον Ιανουάριο του 2017, οι σελίδες που διαθέτουν τέτοιου είδους ενοχλητικές διαφημίσεις σε κινητές συσκευές μπορεί να μην κατατάσσονται σε υψηλές θέσεις.

https

Η Google θέλει ουσιαστικά να βεβαιωθεί ότι το κύριο περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας είναι εύκολο να βρεθεί από τους χρήστες.  Ωστόσο, ορισμένες pop-ups εξαιρούνται από τον παρόντα κανονισμό. Για παράδειγμα, το μήνυμα αποδοχής cookies και επιβεβαιώσεις ηλικία αντιπροσωπεύουν μια απάντηση στις νομικές υποχρεώσεις ή συστάσεις της, και ως εκ τούτου απαλλάσσονται από τις κατευθυντήριες γραμμές. Επίσης, οι διαφημίσεις banner που δεν εμποδίζουν το κύριο περιεχόμενο θεωρούνται αποδεκτές και δεν υπόκεινται σε κυρώσεις.

3. Πιο σημαντική από ποτέ η συμβατότητα των ιστοσελίδων με κινητές συσκευές.

Οι κινητές συσκευές είναι τώρα πιο διαδεδομένες από ποτέ, οι χρήστες της χρησιμοποιούν ολοένα και περισσότερο για αναζητήσεις πληροφοριών στη google. To 2015, η Google πρόσθεσε στην μηχανή αναζήτησής της, την ένδειξη για το αν μια ιστοσελίδα είναι φιλική σε κινητές συσκευές ως  κριτήριο κατάταξης.

AMP

Ωστόσο, δεδομένου ότι πάνω από το 85% όλων των ιστοσελίδων στα αποτελέσματα αναζήτησης για κινητά πληρούν πλέον τα κριτήρια, αφαίρεσε πρόσφατα την ένδειξη αυτή.  Ακόμη η google αναφέρει ότι στις Η.Π.Α οι αναζητήσεις από κινητές συσκευές έχουν ξεπεράσει τις αναζητήσεις από σταθερές συσκευές και στην Ελλάδα οι αναζητήσεις από κινητές συσκευές αποτελούν σχεδόν το 50% των συνολικών αναζητήσεων. Είναι ξεκάθαρη πλέον η σημαντικότητα του να είναι μια ιστοσελίδα φιλική σε κινητές συσκευές.
Εάν δεν είστε βέβαιοι οτι το site σας είναι φιλικό προς κινητά, η Google προσφέρει ένα γρήγορο και απλό online test.

4. Οι ιστοσελίδες που είναι AMP ( Accelerated Mobile Pages ) προωθούνται περισσότερο στη google

Το AMP είναι μια πρωτοβουλία ανοιχτού κώδικα που ωθεί τους κατασκευαστές ιστοσελίδων να δημιουργούν ιστοσελίδας που είναι φιλικές στα κινητά να φορτώνουν πολύ γρήγορα.

AMP

Υπάρχουν πάνω από 150 εκατομμύρια τέτοιου τύπου ιστοσελίδες (ΑΜΡ) στο ευρετήριο της Google από 650.000 μοναδικά domains. Αν και αυτό δεν βοηθά την κατάταξή σας ακριβώς ακόμα, το σύμβολο AMP το οποίο θα εμφανίζεται δίπλα στην ιστοσελίδα σας είναι πολύ πιθανό να αυξήσει τα κλικ προς την ιστοσελίδα σας (ctr) από κινητές συσκευές. Το AMP δεν είναι κατάλληλο για όλων των τύπων τις ιστοσελίδες και αυτό γιατί οι ιστοσελίδες αυτές είναι φτωχές σε γραφιστική επιμέλεια και διαδραστικές δυνατότητες.

By | 2017-03-16T13:10:52+00:00 Φεβρουάριος 23rd, 2017|Categories: Google, SEO|Tags: , |

About the Author:

Chris Pappas
CEO in Digital Artworks since 2012. Internet marketing addicted, love blogging, fishing & running !

Pin It on Pinterest

Κατασκευή Ιστοσελίδας από 450€
* Mobile Friendly
* Dynamic
* User Friendly
* Seo Optimized
* Speed Optimized
ΔΩΡΟ η Φιλοξενία για 1 έτος