Αύξηση πωλήσεων e-shop : 5 tips για αρχάριους

//Αύξηση πωλήσεων e-shop : 5 tips για αρχάριους

Αύξηση πωλήσεων e-shop : 5 tips για αρχάριους

αύξηση των πωλήσεων

1.Βέλτιστη Παρουσίαση Προϊόντων

Όσο πιο λεπτομερής και περιεκτική είναι η περιγραφή των προϊόντων τόσο περισσότερες απορίες θα καλύψετε σε σύντομο χρονικό διάστημα στους επισκέπτες του e-shop σας.

Δώστε ιδιαίτερη σημασία στα παρακάτω:

  • Φωτογραφίες και video υψηλής ποιότητας
  • Λεπτομερή περιγραφή προϊόντων
  • Διαθεσιμότητα προϊόντων ( νούμερα, χρώματα)
  • Χρόνος παράδοσης
  • Αναγραφή πιθανής έκπτωσης

Α’ Παράδειγμα παρουσίασης προϊόντος

Παρουσίαση προϊόντος e-shop

Β’ Παράδειγμα παρουσίασης προϊόντος

Παρουσίαση προϊόντος e-shop

2.Reviews, ratings, testimonials

Το 70 % των καταναλωτών διαβάζουν τα reviews των προϊόντων που θέλουν αγοράσουν πριν προχωρήσουν σε αγορά. Οι πελάτες  θέλουν να λένε τη γνώμη τους και οι πιθανοί πελάτες να τη διαβάζουν. Tα reviews και rating προσθέτουν αξιοπιστία στο προϊόν και κατ’ επέκταση στο eshop σας. To social proof έχει δείξει ότι μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση πωλήσεων e-shop του eshop σας σημαντικά.

Παράδειγμα reviews & ratings

Παράδειγμα reviews & ratings

3. Πρακτική διασταυρούµενων πωλήσεων (cross selling)

Χρησιμοποιήστε την πρακτική διασταυρούµενων πωλήσεων (cross selling).

Πιθανές τακτικές cross sale είναι :

  • Συμπληρωματικά προϊόντα και αξεσουάρ.
  • Παρόμοια προϊόντα.
  • Εκπτώσεις σε περίπτωση αγοράς περισσότερων προϊόντων.
  • Τι είδαν οι άλλοι χρήστες που αγόρασαν το ίδιο προϊόν.

Παράδειγμα:

Αν έχετε κατάστημα με αθλητικά είδη και ο χρήστης αγοράσει 1 αθλητική φόρμα προτείνετε να αγοράσει  και ένα T-shirt το οποίο θα ταιριάζει με τη φόρμα. Οι πιθανότητες για την απόφαση αγοράς αυξάνονται αν το συμπληρωματικό προϊόν έχει χαμηλότερη τιμή από το αρχικό.

Παράδειγμα Cross Selling

4.Δωρεάν μεταφορικά

Σε περίπτωση που δεν έχετε τη δυνατότητα δωρεάν μεταφορικών πρέπει  να αναφέρετε πάντα το ακριβές ποσό των μεταφορικών εξόδων.

Παράδειγμα πληροφοριών shipping

5.Εύκολη διαδικασία πληρωμής.

Η πληρωμή είναι το τελευταίο και πιο κρίσιμο στάδιο στη διαδικασία αγοράς.

Πρέπει να υπάρχουν όσο το δυνατόν περισσότεροι τρόποι πληρωμής :

  • Με αντικαταβολή
  • Paypal
  • Πιστωτική κάρτα
  • Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
ΚΛΙΚ

Χρειάζεστε περισσότερες συμβουλές για την αύξηση των πωλήσεων του e-shop σας;

Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας !
ΚΛΙΚ
By |2018-06-11T17:08:10+00:00Ιανουάριος 7th, 2018|Categories: E-shop|Tags: |

Pin It on Pinterest