Πάμε λοιπόν να σας εξηγήσουμε τι είναι SEO και γιατί είναι σημαντικό να επενδύσετε το χρόνο και τα χρήματά σας σε αυτό.

Φανταστείτε η επιχείρησή να είχε έναν πωλητή που δουλεύει για εσάς 24/7. Αυτός ο πωλητής μιλάει σε όλους όσους αναζητούν ενεργά πληροφορίες για την εταιρεία σας. Παρέχει επίσης πολύτιμο περιεχόμενο για τη επιχείρησή σας σε ενδιαφερόμενους, μερικοί από τους οποίους μετατρέπονται σε πελάτες. Σε λίγους μήνες, πετυχαίνει έναν συνεχώς αυξανόμενο αριθμό δυνητικών πελατών.

Μάλλον σκέφτεστε, ποιος είναι αυτός ο θαυματουργός πωλητής και πώς θα τον αποκτήσω στην ομάδα μου – χθες, αν είναι δυνατόν.

Ο πωλητής ονομάζεται “Βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης”. Αλλά μπορείτε να τον φωνάζετε SEO για συντομία.

Τι είναι SEO;

Όταν αναζητάτε μια φράση στο Google ή σε άλλες μηχανές αναζήτησης, λαμβάνετε αμέσως πολλές σελίδες αποτελεσμάτων. Φυσικά, αυτά εμφανίζονται με κάποια λογική. Ο τρόπος που εμφανίζονται, βασίζεται στη συνάφειά τους με τους όρους αναζήτησης.

Έτσι, η απάντηση στο ερώτημα “τι είναι SEO “, είναι η διαδικασία βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας σας ώστε να εμφανίζεται ψηλότερα στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERPs) για αυτές τις σχετικές λέξεις-κλειδιά. Το να εμφανιστεί η ιστοσελίδα σας στις πρώτες θέσεις του Google απαιτεί συνδυασμό στρατηγικών SEO , όπως:

  • Σχεδιασμός της ιστοσελίδα σας με γνώμονα την εμπειρία χρήστη
  • Βελτιστοποίηση της δομής της ιστοσελίδα σας
  • Στόχευση λέξεων-κλειδιών που αναζητούν οι δυνητικοί πελάτες σας
  • Τοποθέτηση αυτών των λέξεων-κλειδιών στρατηγικά στην ιστοσελίδα σας
  • Δημοσίευση χρήσιμου , ποιοτικού περιεχομένου σε σταθερή βάση
  • Απόκτηση συνδέσμων προς την ιστοσελίδα σας σε άλλες ιστοσελίδες που η Google θεωρεί “αξιόπιστες”

Καθώς ο αλγόριθμος της Google εξελίσσεται, οι στρατηγικές SEO πρέπει να προσαρμόζονται για να παραμείνουν αποτελεσματικές. Ως αποτέλεσμα, το SEO είναι καλύτερο να εφαρμόζεται από έμπειρους επαγγελματίες που είναι ενημερωμένοι σχετικά με τις τελευταίες βέλτιστες πρακτικές SEO και γνωρίζουν πως θα αποφύγουν στρατηγικές SEO που ανήκουν στο παρελθόν.

Αφού κατανοήσατε τι είναι SEO, ίσως αναρωτιέστε, πόσο σημαντικό είναι το SEO για την εταιρεία μου; Δεν χρειάζεται πολύ σκέψη για να απαντήσουμε σε αυτήν την ερώτηση: πολύ.

Είναι λογικό η επόμενη απορία σας να είναι – γιατί; Πάμε λοιπον να το δούμε.

Γιατί το SEO είναι σημαντικό;

Δεν αρκετό να γνωρίζετε τι είναι SEO, θα πρέπει ακόμη να καταλάβετε το πως μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας online. Είτε διευθύνετε μια μικρή επιχείρηση είτε μια πολυεθνική εταιρεία, το αποτελεσματικό SEO μπορεί να οδηγήσει την εταιρεία σας στο επόμενο επίπεδο (ή, πιο συγκεκριμένα , στα κορυφαία αποτελέσματα αναζήτησης).

Δείτε πώς.

# 1 Το SEO σας βοηθά να είστε στο Διαδίκτυο

Οι περισσότεροι άνθρωποι ξοδεύουν άπειρο χρόνο στο διαδίκτυο ( όπως εσείς, τώρα ) προκειμένου να αντλήσουν πληροφορίες.

Οι διαδικτυακές εμπειρίες γίνονται όλο και περισσότερο αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας – ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι το 93% όλων των διαδικτυακών εμπειριών ξεκινούν με μια μηχανή αναζήτησης.

Εάν θέλετε να παρουσιάσετε την ιστοσελίδα σας στους πιθανούς πελάτες (που ενδέχεται να είναι συνδεδεμένοι αυτήν τη στιγμή ), πρέπει να εμφανίζεστε στη λίστα των αποτελεσμάτων που επιστρέφονται απο τη μηχανή αναζήτησης.

# 2 Το SEO ενισχύει την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας

Η εμφάνιση στις μηχανές αναζήτησης είναι ένα κομμάτι – η κατάταξη στην πρώτη σελίδα του Google είναι ένα άλλο. Το SEO σας βοηθά να γεφυρώσετε αυτό το κενό.

Ιδανικά, θέλετε η ιστοσελίδα σας να κατατάσσεται κάπου εντός των πέντε πρώτων αποτελεσμάτων της πρώτης σελίδας του Google για τις λέξεις-κλειδιά-στόχους σας. Τα περισσότερα άτομα δεν πηγαίνουν στην επόμενη σελίδα των αποτελεσμάτων, γεγονός που εξηγεί γιατί τα κορυφαία αποτελέσματα λαμβάνουν το 75% των κλικ για οποιαδήποτε δεδομένη αναζήτηση.

Με την πάροδο του χρόνου, το SEO μπορεί να σας βοηθήσει να κερδίσετε αυτές τις πολύτιμες, υψηλού επιπέδου θέσεις. Καθώς ανεβαίνετε στη κατάταξη SERP, θα ακολουθήσει μια εισροή επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα σας. Με περισσότερη επισκεψιμότητα, θα μπορείτε να προσελκύσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες. Όλα αυτά μεταφράζονται σε περισσότερα χρήματα για την επιχείρησή σας – και ακόμη καλύτερη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης.

# 3 Το SEO προσφέρει εντυπωσιακή απόδοση επένδυσης (ROI)

Μιλώντας για χρήματα, το SEO ξεχωρίζει για το ισχυρό ROI του. Η απόδοση επένδυσης είναι η πιο σημαντική μέτρηση που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν σκέφτεστε αν πρέπει να επενδύσετε σε κάτι. Εάν μια επένδυση μπορεί να αυξήσει τα έσοδά σας και να ενισχύσει το bottom line, θα ήταν λάθος να το παραβλέπετε.

Το SEO εμπίπτει σε αυτήν την κατηγορία.

Σε σύγκριση με άλλες στρατηγικές μάρκετινγκ, το SEO προσφέρει μια βιώσιμη, μακροπρόθεσμη απόδοση επένδυσης. Ας συγκρίνουμε το SEO με τη διαφήμιση πληρωμής ανά κλικ (PPC):

  • Η PPC  – όπως είναι η διαφήμιση στο google ads – προσφέρει άμεσες, βραχυπρόθεσμες αποδόσεις. Μετά την έναρξη μιας καμπάνιας PPC, ενδέχεται να παρατηρήσετε μια άμεση αύξηση της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα σας. Ωστόσο, όλη αυτή η κίνηση θα σταματήσει αμέσως μόλις σταματήσετε να χρηματοδοτείτε την καμπάνια. Εάν θέλετε μεγαλύτερη απόδοση, θα πρέπει να διοχετεύσετε περισσότερα χρήματα στην επένδυσή σας.
  • Το SEO παρέχει μακροπρόθεσμες, βιώσιμες αποδόσεις. Παρόλο που χρειάζονται μερικοί μήνες για τη δημιουργία μιας σταθερής καμπάνιας SEO, τελικά επιφέρει σταδιακή αύξηση στην επισκεψιμότητα, στους δυνητικούς πελάτες και στις μετατροπές ιστοσελίδας. Το καλύτερο από όλα; αυτές οι βελτιώσεις θα ενισχύονται με την πάροδο του χρόνου – και δεν θα χρειάζεται να ξοδέψετε επιπλέον χρήματα για να έχετε αυτά τα αυξανόμενα αποτελέσματα.

# 4 Το SEO σας βοηθά να προσελκύσετε ενδιαφερόμενους πελάτες

Πλεον, οι αγορές ξεκινούν από το σπίτι. Στην πραγματικότητα, το 88% των καταναλωτών κάνουν διαδικτυακή έρευνα πριν πραγματοποιήσουν μια αγορά. Κατά τη διάρκεια της έρευνας στο διαδίκτυο, οι καταναλωτές μπορούν να συγκρίνουν τις εταιρείες και με τους ανταγωνιστές με λίγα μόνο κλικ.

Εάν η εταιρεία σας δεν τραβήξει την προσοχή των καταναλωτών και δεν τους κερδίσει, είναι απίθανο να επισκεφτούν το φυσικό σας κατάστημα ή να αγοράσουν κάτι μέσω του eshop σας.

Και αν δεν εμφανιστείτε ποτέ στην αναζήτησή τους , απλά δεν έχετε καμία πιθανότητα.

Τι σημαίνει λοιπόν αυτό για την εταιρεία σας; Εάν θέλετε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη κάποιου, το πρώτο βήμα είναι συνήθως να εμφανίζεται η ιστοσελίδα σας στα αποτελέσματα αναζήτησης.

# 5 Το SEO δημιουργεί αναγνωρισιμότητα του brand σας

Η Nike, η Samsung και η Coca-Cola είναι brand που αναγνωρίζουμε αμέσως. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι έχουν αναπτύξει εξαιρετική αναγνωρισιμότητα επωνυμίας με την πάροδο των ετών. 

Πολλές εταιρείες προσπαθούν να αναπτύξουν αυτό το επίπεδο αναγνωρισιμότητας του brand μέσω τηλεοπτικών διαφημίσεων, στρατηγικών συνεργασιών και μάρκετινγκ εκδηλώσεων. Ωστόσο, στην εποχή του Διαδικτύου, το SEO μπορεί να είναι το καλύτερο εργαλείο αναγνωρισιμότητας brand.

Το SEO μπορεί να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας με τους παρακάτω τρόπους:

  • Οδηγώντας άτομα προς την ιστοσελίδα σας από άλλες ιστοσελίδες – Η δημιουργία συνδέσμων αποτελεί σημαντικό μέρος του SEO. Η απόκτηση άλλων αξιόπιστων, σχετικών ιστοσελίδων που συνδέονται με τη δική σας αυξάνει τις πηγές επισκεψιμότητας. Χρησιμεύει επίσης ως υποστήριξη για την αξιοπιστία σας, τόσο στα μάτια του καταναλωτή όσο και στον αλγόριθμο κατάταξης της Google.
  • Προσφέροντας στους δυνητικούς πελάτες αξία που θα εκτιμήσουν – Η δημιουργία περιεχομένου που είναι χρήσιμο για το κοινό-στόχο σας μπορεί να προσελκύσει τα κατάλληλα άτομα στον ιστότοπό σας και να τα κερδίσει με την εμπειρία σας στον κλάδο. Αφού βρεθούν στο blog σας, μπορεί να θελήσουν να εξετάσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, ειδικά εάν το περιεχόμενό σας ικανοποίησε το ερώτημα αναζήτησης.
  • Σας δίνεται η ευκαιρία να αλληλεπιδράσετε με πιθανούς πελάτες – Μόλις ένας νέος επισκέπτης φτάσει στην ιστοσελίδα σας από ένα αποτέλεσμα αναζήτησης, μπορείτε να τους προσελκύσετε να συμμετάσχουν στη λίστα email σας ή να εγγραφούν για δωρεάν συμβουλευτική. Εάν εγγραφούν, θα έχετε πολλές περισσότερες ευκαιρίες να αλληλεπιδράσετε μαζί τους και να οικοδομήσετε τη σχέση σας. Με κάθε θετική αλληλεπίδραση, ενισχύετε την αναγνωρισιμότητα του brand σας.

# 6 Το SEO μπορεί να σας βοηθήσει να χτίσετε με το κοινό-στόχο σας

Έχετε συναντήσει ποτέ ιστοσελίδες, με κακή λειτουργικότητα και αφόρητα αργό χρόνο φόρτωσης; Όχι μόνο αυτοί οι τύποι ιστοσελίδων έχουν χαμηλή απόδοση στις μηχανές αναζήτησης, αλλά επίσης φοβίζουν τους επισκέπτες. Λαμβάνοντας υπόψη ότι το 75% των καταναλωτών κρίνουν την αξιοπιστία σας μόνο βάσει του σχεδιασμού της ιστοσελίδας σας , δεν θέλετε να ανήκετε σε αυτήν την κατηγορία. 

Αφού επενδύσετε στο SEO, μπορείτε να επενδύσετε σε μια όμορφη, φιλική προς τον χρήστη ιστοσελίδα που παρουσιάζει τον τύπο περιεχομένου που αναζητά το κοινό σας. Μια τέτοια ιστοσελίδα θα καλλιεργήσει άμεσα την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Με τη σειρά του, το κοινό-στόχος σας θα σας αντιληφθεί ως αξιόπιστη εταιρεία. 

Η εμφάνιση στην πρώτη σελίδα της Google θα ενισχύσει επίσης την αξιοπιστία σας. Σε τελική ανάλυση, η δουλειά της Google είναι να εμφανίζει τα καλύτερα αποτελέσματα αναζήτησης.

# 7 Ο ανταγωνισμός σας πιθανότατα χρησιμοποιεί ήδη SEO

Εάν δεν εφαρμόζετε στρατηγική SEO, κάποιος ανταγωνιστής το κάνει – και μαζεύει τους πιθανούς νέους πελάτες σας. Δεδομένου ότι τόσοι πολλοί άνθρωποι στρέφονται στο Διαδίκτυο για να βρουν εταιρείες, δεν θέλετε να εγκαταλείψετε αυτόν τον πολύτιμο χώρο αμαχητί

Στην περίπτωση που ο ανταγωνισμός σας δεν εφαρμόζει στρατηγική SEO, το να επενδύσετε εσείς σε αυτό θα σας δώσει ένα σημαντικό πλεονέκτημα. Όλη η πιθανή επισκεψιμότητά τους θα διοχετευθεί στο δρόμο σας, καθώς αυτοί θα παραμένουν άφαντοι στο διαδίκτυο. Είτε έτσι είτε αλλιώς, πρέπει να επενδύσετε στο SEO για να συνεχίσετε να υπάρχετε στην αγορά.

Όσο πιο γρήγορα το κάνετε, τόσο το καλύτερο.

Τι είναι SEO: Τελικό συμπέρασμα

Στο παραπάνω άρθρο είδαμε τι είναι SEO και πως η προώθηση SEO μπορεί να σας βοηθήσει να επιτύχετε πολλούς από τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είτε θέλετε να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες, είτε να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα του brand σας είτε να συντρίψετε τον ανταγωνισμό.

Το πιο σημαντικό; το SEO γίνεται πιο αποτελεσματικό με την πάροδο του χρόνου.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο!

Published On: 2 Μαρτίου, 2021 / Categories: SEO / By /