1. Βέλτιστη Παρουσίαση Προϊόντων

Όσο πιο λεπτομερής και περιεκτική είναι η περιγραφή των προϊόντων τόσο περισσότερες απορίες θα καλύψετε σε σύντομο χρονικό διάστημα στους επισκέπτες του e-shop σας.

Δώστε ιδιαίτερη σημασία στα παρακάτω:

  • Φωτογραφίες και video υψηλής ποιότητας
  • Λεπτομερή περιγραφή προϊόντων
  • Διαθεσιμότητα προϊόντων ( νούμερα, χρώματα)
  • Χρόνος παράδοσης
  • Αναγραφή πιθανής έκπτωσης

Α’ Παράδειγμα παρουσίασης προϊόντος

Β’ Παράδειγμα παρουσίασης προϊόντος

2. Reviews, ratings, testimonials

Το 70 % των καταναλωτών διαβάζουν τα reviews των προϊόντων που θέλουν αγοράσουν πριν προχωρήσουν σε αγορά. Οι πελάτες θέλουν να λένε τη γνώμη τους και οι πιθανοί πελάτες να τη διαβάζουν. Tα reviews και rating προσθέτουν αξιοπιστία στο προϊόν και κατ’ επέκταση στο eshop σας. To social proof έχει δείξει ότι μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση πωλήσεων e-shop του eshop σας σημαντικά.

Παράδειγμα reviews & ratings

Παράδειγμα reviews & ratings

3. Πρακτική διασταυρούµενων πωλήσεων (cross selling)

Χρησιμοποιήστε την πρακτική διασταυρούµενων πωλήσεων (cross selling). Δεν έχετε διαστευρομένες πωλήσεις στο eshop, στην Digital Artworks αναλαμβάνουμε την κατασκευή eshop με διασταυρομένες πωλήσεις.

Πιθανές τακτικές cross sale είναι :

  • Συμπληρωματικά προϊόντα και αξεσουάρ.
  • Παρόμοια προϊόντα.
  • Εκπτώσεις σε περίπτωση αγοράς περισσότερων προϊόντων.
  • Τι είδαν οι άλλοι χρήστες που αγόρασαν το ίδιο προϊόν.

Cross selling πωλήσεις μπορείτε να κάνετε και αν έχετε Live Chat στην ιστοσελίδα

Παράδειγμα:

Αν έχετε κατάστημα με αθλητικά είδη και ο χρήστης αγοράσει 1 αθλητική φόρμα προτείνετε να αγοράσει και ένα T-shirt το οποίο θα ταιριάζει με τη φόρμα. Οι πιθανότητες για την απόφαση αγοράς αυξάνονται αν το συμπληρωματικό προϊόν έχει χαμηλότερη τιμή από το αρχικό.

Παράδειγμα Cross-Selling

Παράδειγμα Cross-Selling

4. Δωρεάν μεταφορικά

Σε περίπτωση που δεν έχετε τη δυνατότητα δωρεάν μεταφορικών πρέπει  να αναφέρετε πάντα το ακριβές ποσό των μεταφορικών εξόδων.

Δωρεάν μεταφορικά

5. Εύκολη διαδικασία πληρωμής.

Η πληρωμή είναι το τελευταίο και πιο κρίσιμο στάδιο στη διαδικασία αγοράς.

Πρέπει να υπάρχουν όσο το δυνατόν περισσότεροι τρόποι πληρωμής :

  • Με αντικαταβολή
  • Paypal
  • Πιστωτική κάρτα
  • Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο!

Ξεκινήστε μαζί μας το δικό σας project

Επικοινωνήστε σήμερα με την εξυπηρέτηση πελατών της Digital Artworks

Εγγραφείτε στο Newsletter μας

Για να λαμβάνετε προσφορές, συμβουλές και best practices για το digital marketing.

Υποβάλλοντας τα δεδομένα μου, συμφωνώ να λαμβάνω newsletter